Lidmašīnas pilots pirms pacelšanās pieņēma lēmumu, kas aizkustināja mirstoša mazdēla vecvecākus..

etihad-1254646_960_720

Kad runa ir par lidostām un lidojumiem, tad, šķiet, viss notiek pēc plāna, maršruta un apkalpes locekļi neko nevar darīt, ja kāds kaut ko nokavē, nepaspēj vai pēkšņi mainās cilvēka lidojuma plāni. Tomēr “Etihad Airways” pilots pierādīja, ka ir daži izņēmumi, kad ir iespējams palīdzēt saviem klientiem, nodrošinot viņiem augstākās klases apkalpošanu.

Kāds vecāks pāris atradās Mančestras lidostā, lai dotos uz Austrāliju caur Abū Dabī. Viņi jau atradās lidmašīnā un grasījās izslēgt savus mobilos telefonus. Pāris pamanīja, ka viņiem ir saņemta īsziņa no znota. Juzdami, ka kaut kas nav kārtībā, viņi ātri piezvanīja, lai noskaidrotu, kas ir noticis. Telefonsarunā znots paziņoja, ka viņu mazdēls ir nogādāts slimnīcā – intensīvās aprūpes nodaļā. Lidmašīna jau bija uz skrejceļa, lai uzsāktu pacelšanos, tomēr vecvecāki nolēma mēģināt izkļūt no tās. Viņi uzrunāja apkalpes locekļus, kuri par notikušo paziņoja pilotam. Viņš, savukārt, pieņēma lēmumu, kas aizkustināja ne tikai gados veco pāri, kas gribēja būt blakus savam mirstošajam mazdēlam, bet arī pārējos lidmašīnas pasažierus un citus cilvēkus, kas lasījuši/dzirdējuši šo stāstu.

Pilots pieņēma lēmumu atgriezties lidostā, lai vecvecāki varētu pamest lidmašīnu, no kuras taisnā ceļā dotos uz slimnīcu. Tāpat viņiem atdeva bagāžu un atgādāja pāra automašīnu uz lidostu no stāvvietas. Un neizmantotās biļetes par braucienu uz Austrāliju, aviokampānija ļaus izmantot vēlreiz.

Diemžēl dienu pēc tam, kad mazdēls tika nogādāts slimnīcā, viņš nomira, taču vecvecāki ir pateicīgi, ka pēdējos mazdēla dzīves mirkļus varēja pavadīt kopā, pateicoties lidmašīnas pilota un apkalpes personāla empātijai.

Avots: Daily Mail

Leave a Comment